Jay-Z旗下女藝人Rita Ora發布了她第二張單曲專輯“I Will Never Let You Down”

這首歌是由第一個讓Rita Ora 墜入愛河的男人,也就是他的現任男友Calvin Harris製作的。

動感十足的旋律配上獨特的嗓音真的會不禁讓人想到蕾哈娜呢~

其實,我之所以會知道這首歌,

是因為前幾天Dave Days推出了這首歌的cover版本(feat.Tiffany Alvord)

我只能說不論是原唱還是翻唱都好好聽啊!!!! 

Dave Days不但是cover歌手,同時也是youtuber唷!

他做了超多影片,大部分都是在模仿別人,超可愛的^^

然後下面這個才是原唱~

-

 

"Rita Ora - I Will Never Let You Down" 

Tell me baby what we're gonna do
寶貝告訴我 接下來我們該做些什麼呢?

I’ll make it easy got a lot to lose
我會試著輕鬆應對 即使這需要付出許多代價

Watch the sunlight coming through
看吧 耀眼的陽光穿透進來了

Open the window let it shine on you
趕快打開窗戶 讓它照亮你

Cause I’ve been sick and working all week
一整個禮拜都在工作的情況下讓我快瘋了

And I’ve been doing just fine
但也過得還算不錯

You’ve been tired of watching me
你厭倦了一直看著我

Forgot to have a good time,boy
忘了去好好享受生活

You can't take it all these faces
你忍受不了這一張張面孔

Never keeping it real
讓你無法好好呈現最真實的自己

I know exactly how you feel
我與你感同身受

 

When you say you've had enough
當你說你受夠了

And you might just give it up
而且想要放棄了

Oh, oh,I will never let you down
噢噢 我永遠不會讓你失望

When you feeling low on love
當你在面對愛情時感到情緒低落

I’ll be what you dreaming of
我會成為你想要的那個樣子

Oh, oh,I will never let you down
噢噢 我永遠不會讓你失望

Oh, oh,I will never let you down
噢噢 我永遠不會讓你失望

Oh, oh,I will never let you down
噢噢 我永遠不會讓你失望

 

There’s a million ways to go
眼前有成千上萬種選擇

Don’t be embarrassed if you lose control
如果你失控了 也不要感到不好意思

On the rooftop, now you know
站在成功之巔的你可以清楚感受到

Your body’s frozen and you lost your soul
身體冰冷的你早已失去了靈魂

Cause I’ve been sick and working all week
一整個禮拜都在工作的情況下讓我快瘋了

And I’ve been doing just fine
但也過得還算不錯

You’ve been tired of watching me
你厭倦了一直看著我

Forgot to have a good time,boy
忘了去好好享受生活 

You can't take it all these faces
你忍受不了這一張張面孔

Never keeping it real
讓你無法好好呈現最真實的自己

I know exactly how you feel
我與你感同身受

 

When you say you've had enough
當你說你受夠了

And you might just give it up
而且想要放棄了

Oh, oh,I will never let you down
噢噢 我永遠不會讓你失望

When you feeling low on love
當你在面對愛情時感到情緒低落

I’ll be what you dreaming of
我會成為你想要的那個樣子

Oh, oh,I will never let you down
噢噢 我永遠不會讓你失望

Oh, oh,I will never let you down
噢噢 我永遠不會讓你失望

Oh, oh,I will never let you down
噢噢 我永遠不會讓你失望

 

Let me take you where you never go
讓我帶你去那些你從未到訪的地方

Have a little fun, it's the only way we know
享受些美好時光 這是我們唯一知道的方法

Let me show you what you never see
讓我向你展示那些你從未見過的事物

You know how to love only when you holding me
當你緊擁著我時 才知道如何去愛

When you say you've had enough
當你說你受夠了

And you might just give it up
而且想要放棄了

Oh, oh,I will never let you down
噢噢 我永遠不會讓你失望

When you feeling low on love
當你在面對愛情時感到情緒低落

I’ll be what you dreaming of
我會成為你想要的那個樣子

Oh, oh,I will never let you down
噢噢 我永遠不會讓你失望

When you say you've had enough
當你說你受夠了

And you might just give it up
而且想要放棄了 

Oh, oh,I will never let you down
噢噢 我永遠不會讓你失望

When you feeling low on love
當你在面對愛情時感到情緒低落

I’ll be what you dreaming of
我會成為你想要的那個樣子

Oh, oh,I will never let you down
噢噢 我永遠不會讓你失望

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Yamin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()