擷取  

這首歌雖然沒有收錄在他們的正規專輯

不過還是很好聽很有節奏感

聽一聽感覺很像自己真的在開車

不過在台灣使用Cruise Control應該會出人命吧XD

因為這裡土地太狹小...

我住在美國的朋友說他們開車開了兩個小時

除了麥田還是麥田啊~

其實這首歌在講都市人厭倦了總是用相同的步調過生活

希望能夠逃離一切 讓自己擁有喘息的空間

我超喜歡Kendall在這首歌裡的低音

很有磁性哈哈

以下這是某位很用心的粉絲做的mv唷;)

 -

 

"Big Time Rush - Cruise Control" 

I just wanna get in the car and drive away
現在的我只想坐進駕駛座並揚長而去

That's all I wanna do
這是我唯一想做的事...

Doesn't matter where we go
目的地是哪兒並不重要

As long as it's me and you
只要你和我在一起就已足夠

 

Come ride with me all night
和我一起徹夜狂飆

Wherever you wanna go
去任何你想去的地方

Into the moonlight
披著月光

Drive to the end of the road
駛向路的盡頭

Keep going to the sunrise
直到太陽升起

Put the car in cruise control, cruise control, cruise control
讓車子自動駕駛

Anywhere you wanna go
去任何你想去的地方

 

Everyday it's always the same
日復一日 總是用相同的步調過著

Gotta get away
讓我想逃離

Out of this game
逃離這場無聊的遊戲

Am so sick of this same town
我厭倦這座一成不變的城市

This same place and these same faces
一成不變的地方以及一成不變的臉龐

 

So you came and you open my heart
而你打開了我的心房

To everything I never thought I do
讓我接觸了那些我從未見過 從未想過的事物

And everyway and all because of you
不論哪個方面 你都徹底改變了我

I gotta get away, get away, get away
讓我們遠走高飛

And never come back, no
永不回頭

 

I just wanna get in the car and drive away
現在的我只想坐進駕駛座並揚長而去

That's all I wanna do
這是我唯一想做的事... 

Doesn't matter where we go
目的地是哪兒並不重要

As long as it's me and you
只要你和我在一起就已足夠

Come ride with me all night
和我一起徹夜狂飆

Wherever you wanna go
去任何你想去的地方

Into the moonlight
披著月光

Drive to the end of the road
駛向路的盡頭

Keep going to the sunrise
太陽升起 我們仍馬不停蹄

Put the car in cruise control, cruise control, cruise control
讓車子自動駕駛

Anywhere you wanna go
去任何你想去的地方

 

Everyday like dejavu
每一天都是如此似曾相識

I take a trip 'cause overdue
我決定去旅行 這是我期待已久的

So done with what they say
所以別管別人怎麼說

 

What they do, it's just me and you
別人怎麼做 這裡只有我和你

So you came and you open my heart
而你打開了我的心房

To everything I never thought I do
讓我接觸了那些我從未見過 從未想過的事物

And everyway and all because of you
不論哪個方面 你都徹底改變了我

I gotta get away, get away, get away
讓我們遠走高飛

And never come back, no
永不回首

 

Come ride with me all night
和我一起徹夜狂飆

Wherever you wanna go
去任何你想去的地方

Into the moonlight
披著月光

Drive to the end of the road
駛向路的盡頭

Keep going to the sunrise
太陽升起 我們仍馬不停蹄

Put the car in cruise control, cruise control, cruise control
讓車子自動駕駛 

Anywhere you wanna go
去任何你想去的地方

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Yamin 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()