close

這是在第四季的Big Time Tour Bus裡出現的歌~

開頭的時候給人一種午後慵懶的感覺

是一首讓人聽了覺得很舒服的小情歌:)

mv裡錄下了4個大男孩打鬧的樣子,感情真的很好呢~

 -

 

"Big Time Rush - Crazy For You"

[Kendall:]

I see you looking at the magazines

我看見妳盯著手中的雜誌

Watching girls on the MTV

仔細打量著MTV那些漂亮的女孩們

But they don't even look half as good to me, hey yeah

但在我眼中他們的美甚至連妳的一半都還不到

A ponytail and a pair of sweats

簡單的馬尾配上一身休閒服

You still look like a perfect ten

妳看起來仍是如此完美

Baby, you can wear anything

寶貝 任何衣服穿在妳身上都是如此合適

 

[James:]

No matter what you do

不論妳做什麼

You look beautiful

妳看起來都是這麼漂亮

 

[Chorus:]

How else can I say it

我還能多說什麼呢?

Feel like a broken record

感覺像是在廢話一樣

You think I'm crazy and it's true

妳想我瘋了,是的

I'm crazy for you

我為了妳瘋狂

Yeah, that's right I said it

是的,這是真的

Girl you're my perfect ten, yeah

在我眼中的妳就是這麼完美

You think I'm crazy and it's true

妳想我瘋了,是的

I'm crazy for you

我為了妳瘋狂

Oh, oh, whoa oh oh oh oh,I'm crazy

噢噢 噢噢噢噢 我瘋了

Whoa oh oh oh oh,I'm crazy

噢噢噢噢噢 我瘋了

Whoa oh oh oh oh

噢噢噢噢噢

I'm crazy for you

我願意為你瘋狂

 

[Carlos:]

Got a temperature of a 103

發了高燒

Even sick as a dog you look cute to me

即使模樣有點狼狽 對我來說妳仍是這麼可愛

Even at your worst you're still the best, yeah

即使在妳最糟的情況之下 對我來說妳仍是世界上最棒的女孩

Hey pretty lady yeah you're so fly

嘿漂亮寶貝妳真是天殺的美麗動人

If I was a pilot I'd write your name in the sky

如果我是個飛行員 我要大大方方在高空中寫下妳的名字

But the pretty face don't compare to what's inside, no

但美麗的外表仍比不上妳那顆美麗的心

 

[James:]

No matter what you do

不論妳做什麼

You are beautiful, yeah

妳都是如此美麗

 

[Chorus:]

How else can I say it

我還能多說什麼呢?

Feel like a broken record

感覺像是在廢話一樣

You think I'm crazy and it's true

妳想我瘋了,是的

I'm crazy for you
我為了妳瘋狂

Yeah, that's right I said it

是的,這是真的

Girl you're my perfect ten, yeah

在我眼中的妳就是這麼完美

You think I'm crazy and it's true

妳想我瘋了,是的

I'm crazy for you
我為了妳瘋狂

Oh, oh, whoa oh oh oh oh,I'm crazy

噢噢 噢噢噢噢 我瘋了

Whoa oh oh oh oh,I'm crazy

噢噢噢噢噢 我瘋了

Whoa oh oh oh oh

噢噢噢噢噢

I'm crazy for you

我願意為你瘋狂 

Hey hey hey hey hey everybody

嘿 所有人注意

Girl's so good good good gotta tell somebody

趕快告訴別人吧 這個女孩是如此的棒

 

[Logan:]

You can even call me insane

妳可以說我是個神經病

But it won't change a thing

但這仍不會改變這個像鐵一般的事實

 

[Chorus:]

How else can I say it

我還能多說什麼呢?

Feel like a broken record (broken record)

感覺像是在廢話一樣 (像在廢話一樣)

You think I'm crazy and it's true

妳想我瘋了,是的

I'm crazy for you

我為了妳瘋狂

Yeah, that's right I said it

是的,這是真的

Girl you're my perfect ten, yeah (perfect girls)

在我眼中的妳就是這麼完美 (完美無瑕)

You think I'm crazy and it's true

妳想我瘋了,是的

I'm crazy for you

我為了妳瘋狂

Oh, oh, whoa oh oh oh oh,I'm crazy

噢噢 噢噢噢噢 我瘋了

Whoa oh oh oh oh,I'm crazy

噢噢噢噢噢 我瘋了

Whoa oh oh oh oh

噢噢噢噢噢

I'm crazy for you

我願意為你瘋狂

arrow
arrow
    全站熱搜

    Yamin 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()